Ön Bilgilendirme Formu

1. SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

TİCARİ UNVAN: AYA STUDIO TEKSTİL ADİ ORTAKLIĞI

VERGİ KİMLİK NO: 1081016060 - Beyoğlu VD.

ADRES: Pürtelaş Hasan Efendi Mah. Başkurt Sk. No:61/6 Beyoğlu/İstanbul

TELEFON: +90 530 244 00 43

(Bundan böyle yalnızca “SATICI” olarak anılacaktır)

2. ALICIYA İLİŞKİN BİLGİLER

(Ad, soyad ve iletişim bilgileri satış işleminin tamamlanmasıyla birlikte eklenecektir.)

(Bundan böyle yalnızca “ALICI” olarak anılacaktır)

3. KONU

Ön bilgilendirme formunun konusu; Alıcının, aşağıda nitelik ve satış fiyatı belirtilen ürün ya da ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihinde 29188 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince bilgilendirilmesidir.

4. ÜRÜN TEMEL ÖZELLİKLERİ ve ÖDEME BİLGİLERİ

ÜRÜNADETKDV DAHİL TUTARTOPLAM TUTAR

5. MAL/ÜRÜN TESLİMAT ZAMANI

Teslimat, mal/ürün bedelinin alıcı tarafından satıcının hesabına geçmesi ve mal/ürün stoğunun müsait olmasından sonra mümkün olan en kısa sürede yapılır. Doğal afetler, hava muhalefeti vb. gibi mücbir sebeplerle gecikmeler yaşanabilecektir. Satıcı, malı/ürünü alıcının sipariş tarihinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim edecektir.

6. MAL/ÜRÜN TESLİMATI

Mal/ürünün teslimi alıcının talep ettiği ve belirttiği adreste kendisi ve/veya yetkilisine yapılır. Alıcı, kendisinden başka birisine ve belirttiği adrese teslimat yapılmasını istemesi halinde bu talebi doğrultusunda teslimat yapılacaktır. Teslimat masrafları, Alıcıya aittir. Satıcı, internet sitesinde ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların ve/veya birtakım kampanyalar doğrultusunda teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı Satıcı tarafından karşılanır. Mal/ürün, teslimatı Satıcı tarafından anlaşılan kargo firmalarınca yapılmaktadır. Sipariş konusu malın/ürünün teslimatı için mesafeli satış sözleşmesinin imzalı bir nüshasının satıcıya ulaştırılmış olması ve bedelinin alıcının tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir neden ile malın/ürünün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise satıcı mal/ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

7. ÖDEME ŞEKLİ

Ödemeler, Satıcının belirlediği bankaların kredi kartı, EFT ve/veya havale yöntemlerinden birisi kullanılarak yapılabilecektir.

8. GEÇERLİLİK SÜRESİ

Satıcının sitesinde listelenen ve/veya ilan edilen fiyatlar, ürünün satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme ve/veya değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyat listelerinde ise belirtilen süre sonuna kadar geçerliliğini koruyacaktır. Ancak sehven yazılan, tedarikçinin geç bildirmesi ile güncellenmemiş olan fiyat farklılıklarında Satıcı müşteriye bildireceği güncel fiyatı geçerli kabul edilecektir. Fiyat yazımlarında hata durumlarından mal/ürün bedelinden fazla çekim yapılmışsa, bu fark iade edilecektir. Mal/ürünün gerçek fiyatı ilan edilenden farklı ise alıcıya gerçek fiyat bildirilecektir. Müşterinin talebi doğrultusunda gerçek fiyat üzerinden satış gerçekleştirilir ya da satış iptal edilecektir.

9. CAYMA HAKKI

Alıcı; mal/ürün satışına ilişkin mesafeli satış sözleşmesinde, malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (Ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli satış sözleşmesinde ise bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlayacaktır. Sözleşmede, hizmetin ifasının on dört günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici/alıcı ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilecektir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya ait olacaktır. Cayma hakkının kullanılması için alıcı tarafından 14 (Ondört) günlük süre içerisinde satıcıya, yukarıda bildirilen faks, telefon veya elektronik posta ile bildirimde bulunması ve mal/ürünün, mesafeli satış sözleşmesinin 4. maddesi hükümleri çerçevesinde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve web sitesinde yayımlanmış olan ön bilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin malın/ürünün denenirken hasar görmemiş olması ve satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri, Mesafeli satış sözleşmesinde yer almaktadır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/ürüne ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden en geç 14 (on dört) gün içinde mal/ürün bedeli ve teslimat masrafları Alıcıya iade edilir ve 10 (on) günlük süre içinde mal/ürün alıcı iade etmekle mükelleftir. Fatura aslı gönderilmezse Alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı ile iade edilen mal/ürünün teslimat bedeli Alıcı tarafından karşılanır. Alıcının kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa Alıcı kusur oranında Satıcının zararını tazmin etmekle yükümlüdür. Ödemeler kredi kartı, EFT veya havale yöntemlerinden birisi kullanılarak yapılabilir.

10. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI MAL VE ÜRÜNLER

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ve/veya cayma hakkı kullanılamayacak mal/ürünler, açılmış ve kullanılmış reçine ve/veya reçine bazlı ürünlerdir. Ayrıca 3D yazıcılarda cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olma şartı bulunmaktadır.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallar,

d) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

e) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

g) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

11. GEÇERLİLİK

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda alıcı tarafından okunarak kabul edildikten sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.

12. YETKİLİ MAHKEME

Tüketici; şikayet ve itirazları konusunda başvurularını Türkiye Cumhuriyeti Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar çerçevesinde tüketicinin mal veya ürün satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yer Tüketici Hakem Heyetine veya İstanbul Anadolu Tüketici Mahkemelerine yapabilecektir.

13. SON HÜKÜMLER

Siparişe ilişkin verilen belge ve bilgilerin eksik, sahte ve/veya yanlış olduğunun saptanması veya siparişin kötü niyetle ve/veya ticari ve/veya kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğuna dair şüphelerin varlığı ya da tespiti halinde herhangi bir zamanda alıcıyı bilgilendirmek koşuluyla sipariş başvurusunu, gerekli incelemelerin yapılmasını teminen durdurma ve/veya iptal etme hakkını saklı tutar. İptal halinde, ödeme için iade süreci yine alıcıya bildirilmek kaydıyla yapılabilir.

14. DİĞER HÜKÜMLER

İşbu ön bilgilendirme formunda yer alan ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan doğarak tüketicilere hukuki koruma sağlayan madde hükümleri sadece alıcının Tüketici olduğu hallerde geçerli olarak hüküm ifade edecek olup; alıcının 6502 sayılı kanunda yer alan Tüketici tanımına uymadığı hallerde ilgili maddeler taraflar arasında hüküm ifade etmeyecektir. Alıcı; 6502 sayılı Kanunu’nun 48. maddesinin 2. fıkrası ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin 5., 6. ve 7. maddeleri gereğince Ön Bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul, taahhüt ve beyan eder.